Riešenie pre správu registratúry
Prehľad a kontrola nad obehom dokumentácie v spoločnosti
Správa registratúrnych záznamov pomocou certifikovaného systému registratúry. MindREC je ideálny pre všetkých, ktorí chcú mať prehľad a kontrolu nad obehom dokumentácie v spoločnosti počas jej životného cyklu.
- Jednoduché, prehľadné a užívateľsky prívetivé prostredie
- Rýchla orientácia v dokumentoch
- Odovzdanie registratúrnych záznamov do Štátneho archívu
- Riadený prístup pre externé subjekty
MindREC zabezpečuje centrálnu evidenciu, zdieľanie, vyhľadávanie, zobrazenie a bezpečné uchovávanie dokumentov od ich vzniku alebo prijatia až po dobu ich riadeného vyradenia. K tomu všetkému je možné nastavenie systému a potrebných prístupových práv presne vám na mieru. Získate tak prehľad nad zmluvami, objednávkami a ďalšími vašimi dokumentami.
MindREC spĺňa požiadavky výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry o čom svedčí získaný certifikát.