Jedným z najlepších riešení, ktoré odporúčame našim klientom či už z oblasti bankovníctva alebo telekomunikácií je nepochybne Dynatrace. Je to líder v oblasti observability softvéru a infraštruktúry ako aj v oblasti digital experience. Dynatrace potvrdil svoje postavenie aj v tohtoročnom Gartner Magic Quadrant for APM and Observability, kde sa opäť umiestnil v pozícii lídrov a vizionárov už trinásťkrát po sebe.
Prečo Dynatrace?
Široká funkcionalita
Dynatrace ponúka rozsiahle možnosti monitorovania, analýzy aplikácií ako aj infraštruktúry. V ucelenej platforme poskytuje podrobné informácie o správaní aplikácií, ktoré pomáhajú IT tímom rýchlo identifikovať a riešiť problémy, optimalizovať aplikácie, či nájsť chyby a problematické miesta a tým zlepšiť celkovú efektívnosť.
Umelá inteligencia a automatizácia
Dynatrace využíva sofistikované prostriedky umelej inteligencie na automatickú detekciu problémov v reálnom čase a nájdenie ich príčin. Takto výrazne znižuje čas a úsilie potrebné na nájdenie a opravu aplikácií a infraštruktúry.
Multi-cloud a hybridná podpora
S rastom cloudových technológií a hybridných prostredí sa Dynatrace zameriava aj na poskytovanie podpory pre rôzne cloudové platformy ako aj hybridné scenáre. Spoločnosti tak môžu všetky možnosti Dynatrace používať bez ohľadu na spôsob a umiestnenie svojich aplikácií.
Inovácie a vývoj
Dynatrace neustále inovuje a investuje do svojho riešenia a prináša pre klientov nové funkcie a možnosti. To je ďalším benefitom, vďaka ktorému si udržiava konkurenčnú výhodu a vedúcu pozíciu na trhu. Líderstvo potvrdzujú aj analytici spoločnosti Gartner, ktorí umiestili Dynatrace už trinástykrát na vedúcu pozíciu vo oblasti Application Performance Monitoring a Observability.
Široká funkcionalita
Dynatrace ponúka rozsiahle možnosti monitorovania, analýzy aplikácií ako aj infraštruktúry. V ucelenej platforme poskytuje podrobné informácie o správaní aplikácií, ktoré pomáhajú IT tímom rýchlo identifikovať a riešiť problémy, optimalizovať aplikácie, či nájsť chyby a problematické miesta a tým zlepšiť celkovú efektívnosť.
Umelá inteligencia a automatizácia
Dynatrace využíva sofistikované prostriedky umelej inteligencie na automatickú detekciu problémov v reálnom čase a nájdenie ich príčin. Takto výrazne znižuje čas a úsilie potrebné na nájdenie a opravu aplikácií a infraštruktúry.
Multi-cloud a hybridná podpora
S rastom cloudových technológií a hybridných prostredí sa Dynatrace zameriava aj na poskytovanie podpory pre rôzne cloudové platformy ako aj hybridné scenáre. Spoločnosti tak môžu všetky možnosti Dynatrace používať bez ohľadu na spôsob a umiestnenie svojich aplikácií.
Inovácie a vývoj
Dynatrace neustále inovuje a investuje do svojho riešenia a prináša pre klientov nové funkcie a možnosti. To je ďalším benefitom, vďaka ktorému si udržiava konkurenčnú výhodu a vedúcu pozíciu na trhu. Líderstvo potvrdzujú aj analytici spoločnosti Gartner, ktorí umiestili Dynatrace už trinástykrát na vedúcu pozíciu vo oblasti Application Performance Monitoring a Observability.
Alanata expert Július Loman
Sme radi, že v Alanata tíme máme expertov, ktorí robia svoju prácu od srdca. Jedným z nich je aj Július Loman, ktorý sa zameriava na observability a digital experience. Problematike sa profesionálne venuje už od roku 2003 a od roku 2017 výhradne Dynatrace. Patrí do elitnej skupiny konzultantov s najvyšším certifikátom Dynatrace Master (medzi Dynatrace partnermi má tento certifikát iba 7 ľudí). Potvrdzuje týmto svoje znalosti celej platformy Dynatrace vrátane návrhu, implementácie či riešenia rôznych problémov u zákazníkov nad ich aplikáciami pomocou tejto platformy.
Chcete sa dozvedieť viac o riešení Dynatrace? Kliknite pre viac informácií
Je výrazne aktívny aj na fóre členov Dynatrace komunity, v rámci ktorého si diskutujúci zdieľajú svoje poznatky a odporúčania s cieľom ponúknuť klientom tie najlepšie riešenia. Július napísal už viac ako 2 500 príspevkov a na konte má vyše 800 akceptovaných riešení. Jeho nadšenie a neustála chuť po nových poznatkoch z neho robia experta v problematike digitálnej transformácie, observability a softvérovej inteligencie. Táto odhodlanosť a zanietenie sú potvrdené aj získaním najvyššieho statusu „DynaMight Legend“ v komunite Dynatrace.
Výhody riešenia potvrdzujú aj veľké spoločnosti
Medzi najväčších klientov Alanata, ktorí využívajú riešenie Dynatrace na monitorovanie a detekciu problémov s aplikáciami patria banky, ako napríklad Všeobecná úverová banka (VÚB), Slovenská sporiteľňa či Tatra banka. Aj štátne inštitúcie ako Národná banka Slovenska (NBS) využíva Dynatrace na zabezpečenie spoľahlivého chodu svojich kritických finančných systémov. Vďaka Dynatrace môžu jednoducho optimalizovať svoje aplikácie, rýchlo reagovať na potenciálne výpadky či problémy, či poskytnúť pohľad na poskytované služby od klienta a tým zabezpečiť kvalitu a maximalizovať dostupnosť svojich služieb.
Ani klienti z oblasti komunikácií nie sú výnimkou. Aj hlavní hráči v telekomunikačnom sektore, ako napríklad Orange a O2 Slovakia, využívajú Dynatrace ako preferované riešenie na sledovanie a zlepšovanie výkonu svojich mobilných i webových aplikácií.
Význam rýchleho a bezchybného fungovania online služieb pre klientov je pre tieto organizácie kľúčová. Rozhodnutie využívať Dynatrace ako štandard pre monitorovanie a riadenie výkonnosti svojich aplikácií im prináša nepochybne množstvo benefitov, z ktorých ťažia nielen pri prevádzke, ale v celom životnom cykle aplikácií a služieb vrátane vývoja, testovania či analýze správania používateľov a následnom vylepšovaní aplikácií a služieb.
Súvisiace riešenia_
Referencie
Mohlo by sa vám páčiť
Čítať viac
Čítať viac
Čítať viac