Každá organizácia môže fungovať efektívne…
Pre organizáciu je podstatné nájsť rovnováhu fungovania vo vzťahu k zákazníkom, partnerom, ale aj interne. Táto rovnováha je „kompromisom“ medzi tým, za aké náklady je organizácia schopná a ochotná uspokojiť v stanovenej kvalite a v definovanom čase požiadavky svojich partnerov, tzn. „faktory dodávky“.
Snažíme sa pochopiť potreby klienta…
…a naše postupy, analýzy a optimalizácie procesov prispôsobiť cieľom, ktoré klient sleduje. Poskytujeme riešenia, ktoré pomôžu klientom ďalej rásť.
Nie každá optimalizácia a redizajn prebiehajú obsahovo rovnako, majú však spoločné úvodné kroky:
- Podľa aktuálnych potrieb pripravíme metodiku projektu a optimalizácie procesov.
- Zmapujeme tie procesy a pozbierame tie dáta, ktoré nám dajú pohľad na proces a na ciele, ktoré má dosiahnuť (KPI).
- Štruktúrovaným postupom určíme „úzke miesta“ procesu a navrhneme realistické zlepšenia spolu s „postupom práce“.
- Odporúčame len to, čo sa dá naozaj urobiť a čo sa dá dlhodobo udržiavať.
Aký je náš prístup...
ANALÝZA PROCESOV A MAPOVANIE
Workshopy s klientom
Diskusia
Štúdium materiálov
Model procesu
ZBER DÁT
Objem dokumentov
Trvanie činností
Odhad nákladov
Správanie zákazníka
prostredníctvom skutočných
údajovo interakciách
IDENTIFIKÁCIA PROBLÉMOV
Aké sú úzke miesta?
Aké je vnímanie zákazníkom?
Aké sú negatívne dopady
súčasného stavu?
POSÚDENIE MOŽNOSTI ZLEPŠENIA
Formulácia hypotéz
Simulácia procesov
Osvedčené postupy
Princípy redizajnu
REDIZAJN PROCESU
Zjednodušenie
a optimalizácia procesov
Usmernenia
o udržateľnosti procesov
Nastavenie KPI procesu
Optimalizácia procesov nie je veda…
… je to o pochopení klienta
… je to o zvolení vhodného postupu
… je to o dodržaní metodiky
… je to o dátach
… je to o uvažovaní v súvislostiach
… je to o skúsenostiach a rozhľade
… je to o komunikácii a dôvere
… a to všetko súčasne. S nami je to možné.