Pre vyhľadávanie sú vyžadované aspoň 2 znaky

Riešenia pre IT Service Management

V dnešnej digitálnej ére je nevyhnutné mať správne nastavené mechanizmy riadenia IT služieb, ktoré garantujú kvalitu a umožňujú agilne reagovať na meniace sa potreby biznisu. Správnou kombináciou ľudí, procesov a nástrojov vám pomôžeme zefektívniť riadenie IT služieb tak, aby maximalizovali hodnotu pre váš biznis.

Naša kompetencia v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je založená na stabilnom tíme certifikovaných konzultantov s viac než 30-ročnými skúsenosťami s návrhom procesov, implementáciou a integráciou ITSM nástrojov.

Alanata vám vie pomôcť s
  • Konzultáciami v oblasti procesného riadenia a návrhom procesov/praktík podľa ITIL best practices.
  • Návrhom, implementáciou, integráciou a prevádzkou ITSM nástrojov.
  • Procesnými a technologickými integráciami so zákazníckymi a dodávateľskými ITSM nástrojmi.
  • Prípravou na certifikáciu ISO 20000-1.
  • Návrhom, implementáciou a vyhodnocovaním SLA (Service-Level Agreement) a ich parametrov.
  • Automatizáciou CMDB (Configuration Management Database) a implementáciou nástrojov na discovery prostredia.
  • Podporou agilného vývoja softvéru.

ITSM Nástroje

ITSM (IT Service Management) nástroje sú dôležité pre podporu riadenia a vyhodnocovania kvality poskytovaných IT služieb. Zohľadňujeme aktuálne potreby zákazníka a zabezpečujeme implementáciu, ktorá prináša zlepšenie spokojnosti zákazníkov, transparentné meranie efektívnosti a zvýšenie produktivity.

Riešenia pre IT Service Management

Naše služby v oblasti ITSM zahŕňajú:

  • Analýzu a identifikáciu požiadaviek
  • Návrh riešení
  • Implementáciu riešení a ich integráciu do prostredia zákazníka
  • Komplexné testovanie a uvedenie do prevádzky
  • Podporu po implementácii

Primárne sa zameriavame na ITSM platformy Micro Focus Service Manager a Atlassian Jira Service Management.

ITSM Nástroje

ITSM (IT Service Management) nástroje sú dôležité pre podporu riadenia a vyhodnocovania kvality poskytovaných IT služieb. Zohľadňujeme aktuálne potreby zákazníka a zabezpečujeme implementáciu, ktorá prináša zlepšenie spokojnosti zákazníkov, transparentné meranie efektívnosti a zvýšenie produktivity.

Riešenia pre IT Service Management

Naše služby v oblasti ITSM zahŕňajú:

  • Analýzu a identifikáciu požiadaviek
  • Návrh riešení
  • Implementáciu riešení a ich integráciu do prostredia zákazníka
  • Komplexné testovanie a uvedenie do prevádzky
  • Podporu po implementácii

Primárne sa zameriavame na ITSM platformy Micro Focus Service Manager a Atlassian Jira Service Management.

Databáza Konfiguračného Manažmentu (CMDB)

Bez kvalitných a efektívne spravovaných dát nie je možné poskytovať kvalitné služby. CMDB je kľúčovým faktorom úspešného poskytovania služieb. Ponúkame konzultačné služby pre rozvoj CMDB, analýzu potrieb a návrh CMDB riešení, a implementáciu a nasadenie CMDB riešení.

Naše služby v oblasti CMDB zahŕňajú:

  • Konzultačné služby pre rozvoj v oblasti CMDB
  • Analýzu potrieb a návrh CMDB riešení
  • Implementáciu a nasadenie CMDB riešení
Databáza konfiguračného manažmentu

Databáza Konfiguračného Manažmentu (CMDB)

Bez kvalitných a efektívne spravovaných dát nie je možné poskytovať kvalitné služby. CMDB je kľúčovým faktorom úspešného poskytovania služieb. Ponúkame konzultačné služby pre rozvoj CMDB, analýzu potrieb a návrh CMDB riešení, a implementáciu a nasadenie CMDB riešení.

Databáza konfiguračného manažmentu

Naše služby v oblasti CMDB zahŕňajú:

  • Konzultačné služby pre rozvoj v oblasti CMDB
  • Analýzu potrieb a návrh CMDB riešení
  • Implementáciu a nasadenie CMDB riešení

Manažment ICT Infraštruktúry

Manažment ICT infraštruktúry

Zabezpečenie poskytovania biznis služieb na dohodnutej úrovni je základom manažmentu ICT infraštruktúry. Naše riešenia pokrývajú sledovanie dostupnosti, výkonnosti a kapacity ICT infraštruktúry i biznis služieb, modelovanie služieb a biznis procesov, riešenia pre root‑cause analýzu a crossdomain korelácie, monitoring siete, telekomunikačnej infraštruktúry, operačných systémov, databáz, aplikačných serverov, middleware‑u a aplikácií.

Manažment ICT Infraštruktúry

Manažment ICT infraštruktúry

Zabezpečenie poskytovania biznis služieb na dohodnutej úrovni je základom manažmentu ICT infraštruktúry. Naše riešenia pokrývajú sledovanie dostupnosti, výkonnosti a kapacity ICT infraštruktúry i biznis služieb, modelovanie služieb a biznis procesov, riešenia pre root‑cause analýzu a crossdomain korelácie, monitoring siete, telekomunikačnej infraštruktúry, operačných systémov, databáz, aplikačných serverov, middleware‑u a aplikácií.

Riadenie Výkonnosti Aplikácií

Zabezpečujeme riadenie výkonnosti aplikácií na platforme Dynatrace, ktorá prináša nový spôsob monitorovania súčasných technologických ekosystémov. Pomáhame komplexne a automatizovane riadiť aplikácie a zlepšovať služby a používateľský zážitok pomocou umelej inteligencie.

Naša expertíza zahŕňa:

  • Optimálnu infraštruktúru a rozhrania pre dotknuté systémy a aplikácie
  • Prispôsobenie nástrojov špeciálnym požiadavkám
  • Vývoj rozhraní pre systémy tretích strán

Kombinujeme open-source nástroje s tradičnými a komerčnými nástrojmi pre maximálnu efektivitu a pridanú hodnotu pre váš biznis.

Dynatrace

Riadenie Výkonnosti Aplikácií

Zabezpečujeme riadenie výkonnosti aplikácií na platforme Dynatrace, ktorá prináša nový spôsob monitorovania súčasných technologických ekosystémov. Pomáhame komplexne a automatizovane riadiť aplikácie a zlepšovať služby a používateľský zážitok pomocou umelej inteligencie.

Dynatrace

Naša expertíza zahŕňa:

  • Optimálnu infraštruktúru a rozhrania pre dotknuté systémy a aplikácie
  • Prispôsobenie nástrojov špeciálnym požiadavkám
  • Vývoj rozhraní pre systémy tretích strán

Kombinujeme open-source nástroje s tradičnými a komerčnými nástrojmi pre maximálnu efektivitu a pridanú hodnotu pre váš biznis.

Súvisiace riešenia_