V dnešnej digitálnej ére je nevyhnutné mať správne nastavené mechanizmy riadenia IT služieb, ktoré garantujú kvalitu a umožňujú agilne reagovať na meniace sa potreby biznisu. Správnou kombináciou ľudí, procesov a nástrojov vám pomôžeme zefektívniť riadenie IT služieb tak, aby maximalizovali hodnotu pre váš biznis.
Naša kompetencia v oblasti IT Service Managementu (ITSM) je založená na stabilnom tíme certifikovaných konzultantov s viac než 30-ročnými skúsenosťami s návrhom procesov, implementáciou a integráciou ITSM nástrojov.
Alanata vám vie pomôcť s
- Konzultáciami v oblasti procesného riadenia a návrhom procesov/praktík podľa ITIL best practices.
- Návrhom, implementáciou, integráciou a prevádzkou ITSM nástrojov.
- Procesnými a technologickými integráciami so zákazníckymi a dodávateľskými ITSM nástrojmi.
- Prípravou na certifikáciu ISO 20000-1.
- Návrhom, implementáciou a vyhodnocovaním SLA (Service-Level Agreement) a ich parametrov.
- Automatizáciou CMDB (Configuration Management Database) a implementáciou nástrojov na discovery prostredia.
- Podporou agilného vývoja softvéru.
ITSM Nástroje
ITSM (IT Service Management) nástroje sú dôležité pre podporu riadenia a vyhodnocovania kvality poskytovaných IT služieb. Zohľadňujeme aktuálne potreby zákazníka a zabezpečujeme implementáciu, ktorá prináša zlepšenie spokojnosti zákazníkov, transparentné meranie efektívnosti a zvýšenie produktivity.

Naše služby v oblasti ITSM zahŕňajú:
- Analýzu a identifikáciu požiadaviek
- Návrh riešení
- Implementáciu riešení a ich integráciu do prostredia zákazníka
- Komplexné testovanie a uvedenie do prevádzky
- Podporu po implementácii
Primárne sa zameriavame na ITSM platformy Micro Focus Service Manager a Atlassian Jira Service Management.
ITSM Nástroje
ITSM (IT Service Management) nástroje sú dôležité pre podporu riadenia a vyhodnocovania kvality poskytovaných IT služieb. Zohľadňujeme aktuálne potreby zákazníka a zabezpečujeme implementáciu, ktorá prináša zlepšenie spokojnosti zákazníkov, transparentné meranie efektívnosti a zvýšenie produktivity.

Naše služby v oblasti ITSM zahŕňajú:
- Analýzu a identifikáciu požiadaviek
- Návrh riešení
- Implementáciu riešení a ich integráciu do prostredia zákazníka
- Komplexné testovanie a uvedenie do prevádzky
- Podporu po implementácii
Primárne sa zameriavame na ITSM platformy Micro Focus Service Manager a Atlassian Jira Service Management.
Databáza Konfiguračného Manažmentu (CMDB)
Bez kvalitných a efektívne spravovaných dát nie je možné poskytovať kvalitné služby. CMDB je kľúčovým faktorom úspešného poskytovania služieb. Ponúkame konzultačné služby pre rozvoj CMDB, analýzu potrieb a návrh CMDB riešení, a implementáciu a nasadenie CMDB riešení.
Naše služby v oblasti CMDB zahŕňajú:
- Konzultačné služby pre rozvoj v oblasti CMDB
- Analýzu potrieb a návrh CMDB riešení
- Implementáciu a nasadenie CMDB riešení

Databáza Konfiguračného Manažmentu (CMDB)
Bez kvalitných a efektívne spravovaných dát nie je možné poskytovať kvalitné služby. CMDB je kľúčovým faktorom úspešného poskytovania služieb. Ponúkame konzultačné služby pre rozvoj CMDB, analýzu potrieb a návrh CMDB riešení, a implementáciu a nasadenie CMDB riešení.

Naše služby v oblasti CMDB zahŕňajú:
- Konzultačné služby pre rozvoj v oblasti CMDB
- Analýzu potrieb a návrh CMDB riešení
- Implementáciu a nasadenie CMDB riešení
Manažment ICT Infraštruktúry

Zabezpečenie poskytovania biznis služieb na dohodnutej úrovni je základom manažmentu ICT infraštruktúry. Naše riešenia pokrývajú sledovanie dostupnosti, výkonnosti a kapacity ICT infraštruktúry i biznis služieb, modelovanie služieb a biznis procesov, riešenia pre root‑cause analýzu a crossdomain korelácie, monitoring siete, telekomunikačnej infraštruktúry, operačných systémov, databáz, aplikačných serverov, middleware‑u a aplikácií.
Manažment ICT Infraštruktúry

Zabezpečenie poskytovania biznis služieb na dohodnutej úrovni je základom manažmentu ICT infraštruktúry. Naše riešenia pokrývajú sledovanie dostupnosti, výkonnosti a kapacity ICT infraštruktúry i biznis služieb, modelovanie služieb a biznis procesov, riešenia pre root‑cause analýzu a crossdomain korelácie, monitoring siete, telekomunikačnej infraštruktúry, operačných systémov, databáz, aplikačných serverov, middleware‑u a aplikácií.
Riadenie Výkonnosti Aplikácií
Zabezpečujeme riadenie výkonnosti aplikácií na platforme Dynatrace, ktorá prináša nový spôsob monitorovania súčasných technologických ekosystémov. Pomáhame komplexne a automatizovane riadiť aplikácie a zlepšovať služby a používateľský zážitok pomocou umelej inteligencie.
Naša expertíza zahŕňa:
- Optimálnu infraštruktúru a rozhrania pre dotknuté systémy a aplikácie
- Prispôsobenie nástrojov špeciálnym požiadavkám
- Vývoj rozhraní pre systémy tretích strán
Kombinujeme open-source nástroje s tradičnými a komerčnými nástrojmi pre maximálnu efektivitu a pridanú hodnotu pre váš biznis.

Riadenie Výkonnosti Aplikácií
Zabezpečujeme riadenie výkonnosti aplikácií na platforme Dynatrace, ktorá prináša nový spôsob monitorovania súčasných technologických ekosystémov. Pomáhame komplexne a automatizovane riadiť aplikácie a zlepšovať služby a používateľský zážitok pomocou umelej inteligencie.

Naša expertíza zahŕňa:
- Optimálnu infraštruktúru a rozhrania pre dotknuté systémy a aplikácie
- Prispôsobenie nástrojov špeciálnym požiadavkám
- Vývoj rozhraní pre systémy tretích strán
Kombinujeme open-source nástroje s tradičnými a komerčnými nástrojmi pre maximálnu efektivitu a pridanú hodnotu pre váš biznis.